Ugeskema


Ugeprogram efteråret 2021


Det "normale" aftenskoleprogram er givet videre til friske kræfter, og jeg fokuserer på færre programsatte klasser, og flere fordybende eller individuelle tilbud.  De ugentlige tilbud kan du se i skemaet herunder.

Du kan se datoer for planlagte workshops, forløb og retreats her, og er du interesseret i at arbejde mere i dybden individuelt, så læs videre her.


Programændringer alle klasser:

Uge 42 - efterårsferie (18.-24. oktober) 

Klik på det enkelte arrangement i skemaet for at se mødedatoer.


Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Lørdag


Starter 29. september

Starter 23. september

Starter 2. oktober



Kl. 10-ca. 11:30

Vingesus og Bølgeskvulp

Yoga på Maglebystranden -

Vi slutter med en tur i bølgen hvis vandet er lækkert!

læs mere her!

Kl. 10-ca. 11:30

Vingesus og Bølgeskvulp

Yoga på Maglebystranden -

Vi slutter med en tur i bølgen hvis vandet er lækkert!

læs mere her!

Meditation i naturen - Første gang 30. august. Udvalgte mandage - se datoer her



Kl. 17:45-19:15 Yoga i Multihallen i Lellinge IF.

OBS Venteliste 


Praktisk!


For klasser i det fri:

Vi er udendørs - UANSET! Ved farligt vejr aflyses selvfølgelig og vi finder en anden dag.

Tiden kan variere efter forholdene, kortere tid hvis det f.eks. er koldt eller vådt.

Medbring yogamåtte, tæppe og tag tøj på efter vejret. Se tips om påklædning i boksen til højre. Solcreme/myggeskræmmedims, vandflaske.

Og vil du i vandet efter klassen er det jo skønt at have et håndklæde med.


Find vej!

Maglebystranden - Fra Magleby (4672 Klippinge) kør ud ad Skovmarksvej. For enden drej til venstre og derefter til højre (hvidt skilt "Til stranden"). Følg vejen der bugter sig ca 1 km gennem skoven. Kort

Skæppelundsvej 6, Magleby, 4672 Klippinge - ved Gjorslev Savværk - Kort

Multihallen i Lellinge, Baneledet 1,  Lellinge, 4600 Køge - Kort


Tips til påklædning!


For klasser i det fri:

Et par vintre med Yoga i det fri har lært os et par ting: Uld er godt! Lag er godt!

På kølige dage er ski- eller overtrækstøj en god start – gerne todelt (så kan du smide overdelen når du får varmen), indenunder overtrækstøjet det uldne undertøj, evt. flere lag hvis det er koldt eller blæsende, samt hue, halstørklæde og gode vanter. Efterhånden som det bliver lunere kan vi ”nøjes” med en vindjakke, fleece og nok stadig et varmt ekstra lag undertøj, hue og evt. arbejdshandsker.

Hvis der er nedbør – regnsæt!


Indendørs

Hav løst behageligt tøj på, gerne i lag. Også indendørs kan der være koldt og træk. De fleste laver fysisk praksis med sokker eller bare tæer. Medbring evt. egen yogamåtte, samt tæppe, pude og andre hjælpemidler du kan have glæde af.